سرامیک طرح پارکت
نوشته شده توسط : پرنیان

امروزه کفپوش‌های متفاوتی برای پوشش دادن کف فضاهای مختلف تولید می‌شوند که هر یک جنسی خاص داشته و از متریال متفاوتی در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. کفپوش‌های سه‌بعدی، کفپوش‌های پی وی سی، پارکت، سرامیک و … از نمونه‌های این محصولات هستند که هر فردی با توجه به سلیقه شخصی و نوع دکور فضا به انتخاب این محصولات دست می‌زند.

هر یک از این کفپوش‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که در زمان انتخاب جلب توجه کرده و باید به آن‌ها توجه ویژه داشت تا بتوان انتخابی صحیح انجام داد و از نتیجه کار رضایت کامل را کسب نمود. اگر قصد انتخاب و تعویض کفپوش محیط را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی ساده و پر اهمیت را در خصوص تهیه کفپوش مناسب خدمت شما یادآور شویم تا بتوانید با دید باز نسبت به انتخاب اقدام نمایید.

ویژگی‌های کفپوش پارکت

با توجه به سرشت انسان و علاقه او به زیبایی‌های طبیعی، افراد علاقه زیادی به استفاده از کفپوش‌های چوبی نشان می‌دهند. زیرا این کفپوش‌ها طبیعی بوده و آرامش را به فضا هدیه می‌کند. پارکت‌ها زیبا هستند و در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. پارکت‌ها به صورت مستقیم از چوب درختان تهیه می‌شوند. چوب درختان به قطعات نازک برش داده می‌شود و توسط چسب در کف فضا نصب شده و برای براق شدن و ایجاد مقاومت روی آن نیز از لاک رزین استفاده می‌کنند. پارکت بسیار زیبا بوده و جذابیت و گرمای زیادی در فضا ایجاد می‌کند. اما این نوع از کفپوش علاوه بر زیبایی،‌ معایب زیادی دارد که به بیان آن می‌پردازیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرامیک طرح پارکت





:: برچسب‌ها: سرامیک طرح پارکت , خرید سرامیک طرح پارکت , سرامیک , خرید سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: